23:54
НАКАЗ.Про підсумки методичної роботи у ______ навчальному році

НАКАЗ

від __ червня 20__ року

  1.  

 

Про підсумки методичної роботи у ______ навчальному році

Протягом _______ навчального року робота педагогічного колективу була спрямована на розв’язання науково-методичної проблеми: «Особистісно орієнтоване навчання та виховання на основі результатів психодіагностики». З метою вирішення даної проблеми протягом року були проведені засідання психолого-педагогічного семінару, на яких вивчалися теоретичні та практичні аспекти формування та розвитку в учнів творчих здібностей на основі результатів психодіагностики. Були розроблені методичні рекомендації щодо формування та розвитку в учнів творчих здібностей, якими учителі постійно керувалися у навчально-виховній роботі. Активізувалося впровадження в роботу інформаційних технологій. З метою обміну досвідом з даного питання учителем ________ був проведений відкритий урок історії у 7 класі. Питання реалізації науково-методичної проблеми обговорювалося на засіданнях педагогічної ради, психолого-педагогічних семінарах.

Протягом навчального року вчителями зверталася увага на створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді. Аналізувалося питання впровадження програм роботи з обдарованою молоддю, при цьому зверталася увагу на те, що завдання розпізнати в дитині талановиту особистість є на сьогодні одним із основних. Традиційно у школі склалася певна система заходів, що сприяють формуванню і розвитку обдарованості дитини у різних сферах, серед яких можна виділити 4 основні напрямки:

  • формування й розвиток інтелектуальної та академічної обдарованості;
  • формування й розвиток творчої, художньо-музичної, образотворчої та сценічної обдарованості;
  • формування й розвиток соціально-лідерської обдарованості;
  • формування й розвиток психомоторних і спортивних здібностей.

Практичним психологом ________ було проведено діагностування розвитку творчих здібностей школярів. Результати психодіагностики обговорювалися на засіданнях методичної ради. Особлива увага в школі приділялася інноваціям, що спрямовані на розвиток особистісно зорієнтованого навчання, впровадження комунікаційно-інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання, національного й морального виховання учнів. З метою обміну досвідом з цих питань на базі школи був проведений районний семінар учителів математики шкіл (учитель ____).

Атестації педагогічних працівників минулого навчального року підлягало __ вчителів. Адміністрація закладу детально вивчила систему роботи вчителів, які атестувалися в поточному навчальному році. Звіти вчителів про роботу над дидактичною проблемою заслуховувались на засіданнях педагогічних рад. Відповідно до річного плану роботи школи видано накази по школі про стан викладання та рівень знань учнів з предметів, які викладають дані вчителі. Рішенням шкільної атестаційної комісії підтверджено першу кваліфікаційну категорію учителям ______. Рішенням районної атестаційної комісії відділу освіти підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та звання «старший учитель» учителям _______.

Учитель _____ став лауреатом районного конкурсу «Учитель року – ___» у номінації «Трудове навчання».

У районному ярмарку «Творчі сходинки освітян _______» прийняли участь ___ учителів, які представили 71 розробку На ярмарку була представлена презентація школи у формі буклету та в електронному варіанті. Грошовими преміями та дипломами були відзначені розробки _______. Творчі роботи вище згаданих учителів були представлені на обласний ярмарок педтехнологій «Творчі сходинки освітян Полтавщини».

Усі вчителі школи були залучені до роботи у районних методичних об’єднаннях. Крім того, _______ була керівником постійно-діючого семінару вчителів інформатики.

Особлива увага протягом поточного навчального року зверталася на роботу з молодим спеціалістом – учителем математики _____. За вказаним педагогом було закріплено наставником учителя математики ______, що має вищу кваліфікаційну категорію, звання «старший вчитель», педагогічний стаж роботи – 28 років. У ході стажування було організовано взаємовідвідування уроків молодого спеціаліста, наставника та кращих учителів школи, ознайомлено з матеріально-технічною базою школи, проведено ряд консультацій з питань:

— планування роботи вчителя, ведення шкільної документації;

— облік, оцінювання і контроль навчальних досягнень учнів;

— методика проведення предметних олімпіад;

— методика проведення батьківських зборів;

— підготовка учнів до ДПА та ЗНО.

З метою вдосконалення системи роботи з молодим спеціалістом після першого року роботи проведено анкетування, складений лист стажиста, внесені корективи до індивідуального плану стажування на наступний навчальний рік.

Повністю реалізований план курсової перепідготовки. Протягом навчального року підвищили кваліфікацію __ вчителів школи (______).

Як наслідок такої роботи, зросла, порівняно з минулим навчальним роком, результативність участі школярів у районних предметних олімпіадах та конкурсах, хоча кількість олімпіад, у яких учні школи прийняли участь, та кількість учасників зменшилася. Жоден учень школи не прийняв участі в районних олімпіадах з хімії, історії, правознавства, основ економіки та інформатики. ____ (7 кл.), ____ (8 кл.), ____ (9 кл.) зайняли перші місця на районних олімпіадах з математики та трудового навчання.

Поряд з цим, знизилася результативність та зменшилась мережа районних конкурсів та спортивних змагань, в яких учні нашої школи прийняли участь.

Підсумовуючи показники навчальної діяльності закладу, слід звернути увагу на те, що якість навчальних досягнень учнів порівно з попереднім навчальними роком, зросла на 9% і становить 42% від загальної кількості учнів 2—11-х класів. Нижче від загальношкільного показника якості закінчили навчальний рік учні 6, 8, 10, 11 класів, з показниками відповідно 25; 20; 0 і 33 %.

Найвищі показники якості навчальних досягнень з предметів мають учні 2-го (87%), та 9-го (50%) класів.

Учні, що мають високий рівень навчальних досягнень за ступенями розподілилися наступним чином: І ступінь – __ учнів, II ступінь – __, III ступінь – __, всього – __. Учнів достатнього рівня навчальних досягнень: І ступінь – __ учнів, II ступінь – __, III ступінь – __, всього – __.

Навчальні досягнення початкового рівня мають __ учнів, у процентному відношенні — __ %, у порівнянні з попереднім навчальним роком це на 4 % менше.

Поряд з цим, план заходів щодо організації методичної роботи в школі протягом _____ навчального року був виконаний не повністю. Зокрема, не всі заплановані відкриті уроки та виховні заходи були проведені. Нерегулярно проводилися засідання ШМО та шкільного методичного об’єднання класних керівників.

Виходячи з цього,

НАКАЗУЮ:

  1. У ____ навчальному році педагогічному колективу школи продовжити роботу над науково-методичною проблемою «Особистісно орієнтоване навчання та виховання на основі результатів психодіагностики».
  2. Заступнику директора школи з навчальної роботи ______ протягом наступного навчального року створити необхідні умови для діяльності методичних підрозділів, координації їх роботи, сприяти активізації роботи ШМО над науково-методичною проблемою.
  3. Заступнику директора школи з виховної роботи _____ протягом наступного навчального року організувати ефективну діяльність шкільного методичного об’єднання класних керівників, спланувати його роботу до ___20__ року.
  4. Заступникам директора школи _______, психологу школи ____ до ___ 20__ року на основі діагностичних карток вчителів та класних керівників, аналізу результатів психодіагностики та навчально-виховної роботи за минулий рік подати директору школи пропозиції до річного плану роботи школи на ____ навчальний рік.
  5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор школи _________

 ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТУ http://kuncevo.ucoz.ru

Категорія: Написання наказів | Переглядів: 4113 | Додав: AllaM | Теги: НАКАЗ.Про підсумки методичної робот | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]