19:02
НАКАЗ.Про підсумки роботи школи у _____ н. р. та завдання педагогічного колективу на н. р.

Про підсумки роботи школи у _____ н. р. та завдання педагогічного колективу на ______ н. р. щодо особистісно орієнтованого навчання та виховання учнів на основі психодіагностики

У ________ навчальному році робота шкільного колективу була спрямована на вирішення методичної проблеми: «Особистісно орієнтоване навчання та виховання на основі психодіагностики». З цією метою протягом року були проведені засідання психолого-педагогічного семінару, на яких розглядалися теоретичні та практичні аспекти формування в учнів механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення на основі результатів психодіагностики. Детально вивчалося та розглядалося на засіданні педагогічної ради питання охорони життя й здоров’я учнів, формування здоров’я-зберігаючих компетентностей школярів.

Особлива увага в школі приділялася інноваціям, що спрямовані на розвиток особистісно зорієнтованого навчання, впровадження комунікаційно-інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання, національного й морального виховання учнів. З метою обміну досвідом з цих питань учителем фізики _______ для вчителів школи провела відкритий урок з фізики в 10 класі. На базі школи були проведені два районні семінари-практикуми учителів історії та директорів шкіл (учитель ________).

Учитель фізики _______ стала переможцем районного і дипломантом обласного конкурсу «Учитель року – _______» у номінації «Фізика».

Атестації педагогічних працівників минулого навчального року підлягало 2 вчителі. Рішенням районної атестаційної комісії відділу освіти підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та присвоєно звання «Учитель-методист» учителям _______ та _______

Усі вчителі школи були залучені до роботи у районних методичних об’єднаннях. Повністю реалізований план курсової перепідготовки. Протягом навчального року підвищили кваліфікацію 5 вчителів.

Як наслідок такої роботи, зросла, порівняно з минулим навчальним роком, результативність участі школярів у районних предметних олімпіадах та конкурсах. На районній педагогічній конференції серед трьох шкіл, у який учні показали найкращі в районі знання з математики під час обласного моніторингу математичних знань, названа і наша школа. У доповіді на районній конференції відмічалася якісна організація допрофільної підготовку школярів в нашій школі.

Однак, підсумовуючи показники навчальної діяльності закладу, слід звернути увагу і на те, що якість навчальних досягнень певної частини учнів залишається низькою. У порівнянні з минулим навчальним роком цей показник знизився на 5% і становить 30% від загальної кількості учнів 2—11-х класів. Нижче від загальношкільного показника якості закінчили навчальний рік учні 5, 7, 11 класів, з показниками відповідно 20%; 20% і 21 %. Найвищі показники якості навчальних досягнень з предметів мають учні наступних класів: 4 – 83%, 6 – 45%, 8 – 43%. Викликає тривогу збільшення на 2 % у порівнянні з попереднім навчальним роком учнів з початковим рівнем навчальних досягнень.

Результати навчальних досягнень за останні 3 роки свідчать про те, що помітних позитивних зрушень в плані підвищення успішності школярів не відбулося.

Серед основних причин такої ситуації варто відмітити невиконання окремими учнями вимог, що висуваються до них у навчальному процесі. Складні випадки низької успішності учнів здебільшого трапляються там, де батьки не переймаються їх розвитком та вихованням, байдужі до долі дитини. Разом з тим, однією з вагомих причин залишається недостатня робота педагогічного колективу щодо розвитку в школярів мотивації до навчання, починаючи з першого класу і до випускного. Потрібно постійно використовувати розроблені нами ж спільно з практичним психологом спеціальні методичні рекомендації щодо вирішення цього питання.

Потребує дальшого вдосконалення робота педколективу щодо формування здоров’я-зберігаючих компетентностей школярів з урахуванням результатів психодіагностики. Зокрема, перестав регулярно працювати спортивний гурток. Відсутня належна система підготовки учнів до участі в районних спортивних змаганнях, рідко проводяться загальношкільні спортивні заходи. З цією метою не використовуються великі перерви й позаурочний час. Слабо реалізується в школі районна Програма розвитку футболу. Одним із найбільш значущих ризиків щодо погіршення здоров’я школярів є куріння. Як результат – продовжують зберігатися тенденції до погіршення здоров’я й фізичної підготовленості школярів. За останні роки зросла кількість захворювань, пов’язаних з функціонуванням опорно-рухового апарату, серцево-судинної системи тощо.

Учнями шкли за _______ навчальний рік не скоєно жодного злочину. Аналіз стану суспільно небезпечних діянь серед учнів навчального закладу свідчить про ефективність проведених педагогічним колективом правовиховних заходів.

У школі відсутні випадки травматизму серед школярів. Але класним керівникам потрібно зосередити свою увагу на профілактиці побутового травматизму серед учнів.

У минулому навчальному році всі учні школи одержували гаряче харчування. Учні початкових класів та учні з малозабезпечених сімей – за рахунок бюджетних коштів, решта – за кошти батьків. Необхідно забезпечити вимоги щодо харчування школярів, які потребують окремої дієти чи мають право на посилене харчування.

За останні роки погіршилося дотримання учнями навчального закладу вимог до свого зовнішнього вигляду, особливо щодо обов’язковості шкільної форми.

Виходячи з цього,

НАКАЗУЮ:

1.  Педагогічному колективу школи з метою дальшої реалізації навчально-виховної проблеми у _______ н. р.:

1.1.  Зосередити увагу на розвиток творчих здібностей учнів, упровадження розвивальних програм для вдосконалення пізнавальної та емоційно-вольової сфери учня.

1.2.  Підготувати і провести два спеціальні заняття психолого-педагогічного семінару, та засідання педагогічної ради: «Про роботу педагогічного колективу щодо розвитку творчих здібностей учнів (грудень _______ року), «Про впровадження розвивальних програм для вдосконалення пізнавальної та емоційно-вольової сфери учня» (березень _______ року).

1.3.  Посилити роботу щодо виконання Закону України «Про охорону праці», «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти» в частині створення безпечних умов праці і навчання.

1.4.  Урізноманітнювати методи правовиховної діяльності. Напередодні весняних канікул передбачити зустріч зі школярами працівників правоохоронних органів.

  1. Класним керівникам, учителям-предметникам продовжити роботу щодо розвитку в школярів мотивації до навчання. Постійно використовувати розроблені і затверджені педагогічною радою у минулому році спеціальні методичні рекомендації щодо вирішення цього питання.
  2. Керівникам динамічних груп _______ протягом першої половини вересня 2009 року організувати засідання динамічних груп за присутності шкільного психолога, де обговорити та конкретизувати форми та методи роботи з дітьми, що мають різні рівні сформованості механізму самоосвіти, самовдосконалення, самоствердження.
  3. Завідуючим кабінетами, учителям-предметникам перед початком навчального року провести вступні та на робочому інструктажі з ТБ. Класним керівникам на протязі вересня підготувати відповідно до вікових особливостей дітей тексти диктантів з попередження побутового травматизму на осінніх, зимових, весняних та літніх канікулах.
  4. Учителю фізкультури, класним керівникам забезпечити проведення масових загальношкільних змагань з ігрових видів спорту. Продовжити проведення фізкультурно-оздоровчих заходів на великій перерві (рухливі та спортивні ігри, розваги, змагання).

6.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

Директор школи          _______

Категорія: Написання наказів | Переглядів: 2363 | Додав: AllaM | Теги: НАКАЗ.Про підсумки роботи школи у _ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]