09:58 НАКАЗ.Про стан роботи педагогічного колективу з питань формування в учнів механізму самоосвіти | |||
НАКАЗ
Про стан роботи педагогічного колективу з питань формування в учнів механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення з урахуванням результатів психодіагностикиВідповідно до річного плану роботи школи у листопаді-грудні _____ року членами робочої групи по підготовці до педради вивчався стан роботи педагогічного колективу з питань формування в учнів механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення з урахуванням результатів психодіагностики. Аналіз зібраних матеріалів свідчить про те, що вчителями школи протягом І семестру була проведена певна робота в цьому напрямку. Зокрема, теоретичні аспекти даного питання розглядалися на засіданні психолого-педагогічного семінару, практичні навички емоційної саморегуляції відпрацьовувалися на заняттях-тренінгах. Психологом школи __________ було проведено діагностування рівня сформованості у дітей мотивації до навчання та прагнення до самовдосконалення, запропонована програма самовдосконалення для учнів. На засіданні педагогічного консиліуму були обговорені результати діагностики та затверджені методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу на основі результатів психодіагностики. З метою вироблення певного стереотипу при проведенні уроків та обміну досвідом з даного питання були проведені відкриті уроки для вчителів школи. Відвідані уроки вчителів свідчать про те, що більшість педагогів знають індивідуально-психологічні особливості школярів, правильно орієнтуються в питаннях організації та здійснення індивідуального підходу до особистості при формуванні в учнів механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення з урахуванням результатів психодіагностики. На уроках української мови та літератури вчителі ________, враховуючи рівень сформованості самоосвітніх навичок в учнів, використовують прийоми, які допомагають дітям здобувати знання й продемонструвати чи використати їх при потребі. Зокрема, учням 5-7 класів пропонують перед вивченням нової теми з літератури ознайомитися з біографічною довідкою про того чи іншого письменника. Іноді діти «вишукують» досить цікаві факти, які потім з задоволенням розповідають однокласникам. По-особливому відповідально ставляться школярі до завдань реферативного плану, які потребують самостійної підготовки, залучення батьківської допомоги. На уроках української та російської мов для спонукання до самоосвіти вчителі використовують цікаві граматичні завдання у вигляді кросвордів та інших головоломок. Позитивний ефект мають ігрові вправи, інтелектуальні конкурси. Найважливішим чинником, що допомагає реалізувати ці заходи є застосування інтерактивних методів навчання. Дух змагання націлює на здобуття та поглиблення знань. Важливим прийомом при формуванні навичок самоосвіти є робота з підручником. При аналізі художніх творів, їх образів, учителі пропонують учням прочитати в підручнику й потім переказати характеристику певного персонажу, додавши власну оцінку. Такі вправи залишають позитивний слід у знаннях школярів. На уроках англійської мови (вчитель ________) створюється сприятлива психологічна атмосфера, яка сприяє максимальній самореалізації учнів: на уроках діти ведуть діалоги мовою країни, що вивчається, тим самим поліпшуючи вимову і збагачуючи запас слів, навчаючи один одного. Леніна Федорівна навчає учнів самостійно оволодівати знаннями, використовуючи різні види посібників, схем-таблиць, словники, ілюстративний матеріал. Сприятлива психологічна атмосфера присутня і на уроках історії та географії. Учителі ________ в повному обсязі враховують рівень сформованості механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення в учнів конкретного класу. На уроках відпрацьовуються навички роботи з текстом підручника, учні вчаться слухати, вести запис з голосу, правильно висловлювати думки, робити порівняння, аналіз, синтез, узагальнення. В спокійній, доброзичливій атмосфері школярі оволодівають навичками складання планів, тез, вчаться робити реферати, використовуючи найрізноманітніші джерела. Вчителі формують в учнів здатність критичного мислення, що є особливо цінним для формування самостійної творчої особистості, конкурентноспроможного громадянина нашої держави. Особливо актуальною самостійна робота з підручником та іншою довідковою літературою є для 11-класників, програму яких ущільнено у зв’язку із проведенням ЗНО. Вивчення окремих тем скорочено, тому левову частку знань учні зможуть здобути лише самостійно. Виходячи з цього, НАКАЗУЮ:
Директор школи _________ ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТУ http://kuncevo.ucoz.ru | |||
|
Всього коментарів: 0 | |