09:58
НАКАЗ.Про стан роботи педагогічного колективу з питань формування в учнів механізму самоосвіти

НАКАЗ

від _____ 20__ року

  1.  

 

Про стан роботи педагогічного колективу з питань формування в учнів механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення з урахуванням результатів психодіагностики

Відповідно до річного плану роботи школи у листопаді-грудні _____ року членами робочої групи по підготовці до педради вивчався стан роботи педагогічного колективу з питань формування в учнів механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення з урахуванням результатів психодіагностики.

Аналіз зібраних матеріалів свідчить про те, що вчителями школи протягом І семестру була проведена певна робота в цьому напрямку. Зокрема, теоретичні аспекти даного питання розглядалися на засіданні психолого-педагогічного семінару, практичні навички емоційної саморегуляції відпрацьовувалися на заняттях-тренінгах.

Психологом школи __________ було проведено діагностування рівня сформованості у дітей мотивації до навчання та прагнення до самовдосконалення, запропонована програма самовдосконалення для учнів. На засіданні педагогічного консиліуму були обговорені результати діагностики та затверджені методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу на основі результатів психодіагностики. З метою вироблення певного стереотипу при проведенні уроків та обміну досвідом з даного питання були проведені відкриті уроки для вчителів школи.

Відвідані уроки вчителів свідчать про те, що більшість педагогів знають індивідуально-психологічні особливості школярів, правильно орієнтуються в питаннях організації та здійснення індивідуального підходу до особистості при формуванні в учнів механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення з урахуванням результатів психодіагностики.

На уроках української мови та літератури вчителі ________, враховуючи рівень сформованості самоосвітніх навичок в учнів, використовують прийоми, які допомагають дітям здобувати знання й продемонструвати чи використати їх при потребі. Зокрема, учням 5-7 класів пропонують перед вивченням нової теми з літератури ознайомитися з біографічною довідкою про того чи іншого письменника. Іноді діти «вишукують» досить цікаві факти, які потім з задоволенням розповідають однокласникам. По-особливому відповідально ставляться школярі до завдань реферативного плану, які потребують самостійної підготовки, залучення батьківської допомоги.

На уроках української та російської мов для спонукання до самоосвіти вчителі використовують цікаві граматичні завдання у вигляді кросвордів та інших головоломок. Позитивний ефект мають ігрові вправи, інтелектуальні конкурси. Найважливішим чинником, що допомагає реалізувати ці заходи є застосування інтерактивних методів навчання. Дух змагання націлює на здобуття та поглиблення знань.

Важливим прийомом при формуванні навичок самоосвіти є робота з підручником. При аналізі художніх творів, їх образів, учителі пропонують учням прочитати в підручнику й потім переказати характеристику певного персонажу, додавши власну оцінку. Такі вправи залишають позитивний слід у знаннях школярів.

На уроках англійської мови (вчитель ________) створюється сприятлива психологічна атмосфера, яка сприяє максимальній самореалізації учнів: на уроках діти ведуть діалоги мовою країни, що вивчається, тим самим поліпшуючи вимову і збагачуючи запас слів, навчаючи один одного. Леніна Федорівна навчає учнів самостійно оволодівати знаннями, використовуючи різні види посібників, схем-таблиць, словники, ілюстративний матеріал.

Сприятлива психологічна атмосфера присутня і на уроках історії та географії. Учителі ________ в повному обсязі враховують рівень сформованості механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення в учнів конкретного класу. На уроках відпрацьовуються навички роботи з текстом підручника, учні вчаться слухати, вести запис з голосу, правильно висловлювати думки, робити порівняння, аналіз, синтез, узагальнення. В спокійній, доброзичливій атмосфері школярі оволодівають навичками складання планів, тез, вчаться робити реферати, використовуючи найрізноманітніші джерела. Вчителі формують в учнів здатність критичного мислення, що є особливо цінним для формування самостійної творчої особистості, конкурентноспроможного громадянина нашої держави.

Особливо актуальною самостійна робота з підручником та іншою довідковою літературою є для 11-класників, програму яких ущільнено у зв’язку із проведенням ЗНО. Вивчення окремих тем скорочено, тому левову частку знань учні зможуть здобути лише самостійно.

Виходячи з цього,

НАКАЗУЮ:

  1. Роботу педагогічного колективу щодо формування механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення на основі результатів психодіагностики вважати задовільною.
  2. Педагогічному колективу школи у навчально-виховній роботі постійно керуватися методичними рекомендаціями психолого-педагогічного консиліуму щодо формування механізму самоосвіти, самоствердження, самовдосконалення на основі результатів психодіагностики.
  3. Керівникам ШМО ___________ до _____ 20__ року організувати засідання динамічних груп за присутності шкільного психолога, де обговорити та конкретизувати форми та методи роботи з дітьми, що мають різні рівні сформованості механізму самоосвіти, самовдосконалення, самоствердження.
  4. Практичному психологу _________ до _____20__  року для учнів з низьким рівнем сформованості механізму самоосвіти, самовдосконалення, самоствердження організувати тренінги з виконанням вправ, які сприяють розвитку навичок емоційної саморегуляції в школярів.
  5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора школи з навчальної роботи ________.

 

 

 

Директор школи          _________

 ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТУ http://kuncevo.ucoz.ru

Категорія: Написання наказів | Переглядів: 1996 | Додав: AllaM | Теги: НАКАЗ.Про стан роботи педагогічного | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]