23:40
НАКАЗ.Про стан викладання та рівень знань учнів з фізики та інформатики

НАКАЗ

від ______ 20___ року

__

 

Про стан викладання та рівень знань учнів з фізики та інформатики

На виконання річного плану роботи школи протягом грудня поточного навчального року адміністрацією школи здійснювалась перевірка стану викладання та рівня знань учнів з фізики та інформатики (вчитель _______) .

На підставі аналізу календарного планування, ведення класних журналів та відвідування уроків виявлено наступне:

Учитель _______ працює в Кунцівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів з 1990 року, після закінчення фізико-математичного факультету Полтавського державного педагогічного інституту імені В.Г.Короленка.

_________ глибоко знає фактичний матеріал з фізики та інформатики й уміє його передавати учням. Вона творчо підходить до організації навчально-виховного процесу на уроках, оцінювання знань школярів. Учителька застосовує різноманітні форми проведення уроків, створює на них атмосферу пошуку, розв’язання проблемних ситуацій. Учні привчаються бути спостережливими, аналізувати й робити необхідні висновки та узагальнення. ___________ постійно домагається усвідомлення учнями практичного значення добутих ними знань. У процесі індивідуалізації навчання, в залежності від особистості учня, особливу увагу приділяє виявленню та наданню допомоги обдарованим дітям.

Працюючи над дидактичною проблемою «Застосування інформаційних технологій в моделюванні особистісно-зорієнтованого уроку фізики», учителька ставить перед собою завдання, щоб процес навчання зводився не до засвоєння певної суми знань, а до навчання, як самостійно оволодівати знаннями. Формуючи вміння і навички в учнів, ________ організовує навчання з використанням різноманітних форм та методів. При виборі методів навчання вчителька завжди враховує специфіку його змісту, час, відведений на вивчення навчального матеріалу, наявність засобів навчання, особливості складу учнів.

________ бере активну участь у методичній роботі школи та району. Очолює районний постійно-діючий семінар учителів інформатики, постійний член оргкомітету та журі районних олімпіад з фізики та інформатики; бере активну участь у районних та обласних ярмарках педагогічних технологій, роботі районного методоб’єднання вчителів фізики. Є автором ряду методичних розробок, зокрема, «Впровадження ІКТ на уроках фізики», «Застосування інформаційних технологій в моделюванні особистісно-зорієнтованого уроку фізики», завдань для тематичних атестацій з фізики в 10-11 класах, циклу уроків з фізики у 9 класі з теми «Закони збереження».

Переможець районного конкурсу «Учитель року-2009» в номінації «фізика», учасниця обласного конкурсу «Учитель року-2009».

Ефективність такої навчальної діяльності є достатньою високою. За результатами І семестру з інформатики 65% школярів виявили високий і достатній рівень знань, з фізики – 35%. Проведені зрізи знань з інформатики та фізики в 10-11 класах свідчать про об’єктивність вчительки при оцінюванні знань, умінь та навичок учнів. Значна частина учнів виявляє належну зацікавленості в опануванні інформаційними навичками.

Предмет

Клас

Результати навчальних досягнень учнів

За результатами І семестру

За результатами зрізів знань

К-ть учнів у класі

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Виконували роботу

Високий рівень

Достатній

рівень

Середній рівень

Початковий рівень

фізика

11

19

0

7

11

1

19

3

7

8

1

фізика

10

7

0

2

3

2

9

2

2

2

1

Всього учнів

26

0

9

14

3

26

5

9

10

2

У відсотках

100

0

35

54

11

100

19

35

38

8

інформатика

11

19

3

9

7

0

19

1

8

10

0

інформатика

10

7

1

4

2

0

7

3

2

2

0

Всього учнів

44

4

13

9

0

43

4

10

12

0

У відсотках

100

15

50

35

0

100

15,5

38,5

46

0

Виходячи з цього,

НАКАЗУЮ:

1.     Відмітити високий рівень викладання та якість знань, умінь і навичок школярів з інформатики, виявлені під час проведеного внутрішкільного контролю.

2.     Учителю фізики та інформатики ________ при здійсненні диференційованого навчання рекомендувати звернути особливу увагу на дітей, які виявляють особливі успіхи у вивченні інформатики, з метою підготовки їх до участі в районних предметних олімпіадах.

3.     До кінця поточного навчального року доповнити опис досвіду роботи вчителя її новими надбаннями, зокрема використання інноваційних та інформаційних технологій.

4.     Урахувати результати вивчення системи роботи вчителя над дидактичною проблемою та виявлений рівень знань учнів при проходженні чергової атестації.

5.     Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

 Директор школи                            _________

Категорія: Написання наказів | Переглядів: 4713 | Додав: AllaM | Теги: НАКАЗ.Про стан викладання та рівень | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]