13:17
Розробки уроків біологія 8 клас за оновленою програмою

Розробки уроків біологія 8 клас за оновленою програмою

Наступна сторінка

  1.  Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження.
  2.  Значення знань про людину для збереження її здоров’я.
  1.  Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини
  2.  Тканини. Органи. Фізіологічні системи 
  3. Поняття про механізми регуляції.
  4.  Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга.
  5.  Гуморальна регуляція. Поняття про гормони.
  6.  Імунна регуляція.
  7.  Узагальнення знань
  1.  Значення опорно-рухової системи, її будова та функції.. Кістки, хрящі. З’єднання кісток.
  2. Огляд будови скелета
  3.  Функції і будова скелетних м’язів Основні групи скелетних м’язів.
  4.  Робота м’язів. Втома м’язів
  5.  Розвиток опорно-рухової системи з віком.Профілактика порушень опорно-рухової системи.
  1. Проект .Гіподинамія – ворог сучасної людини Рухова активність - основа фізичного здоров’я
  1.  Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого.
  2.  Харчування та обмін речовин.
  3.  Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. 
  4.  Значення травлення. Система органів травлення.
  1.  Процес травлення у ротовій порожнині
  2.  Процес травлення в шлунку і кишечнику.
  3.   Регуляція травлення.
  4.  Харчові розлади та їх запобігання.
  5.  Узагальнення знань по темі Обмін речовин» «Травлення»
  1.  Значення дихання. Система органів дихання.
  2.  Газообмін у легенях і тканинах.
  3.  Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.
  4. Профілактика захворювань дихальної системи.
  5. Контрольна робота №1
  1.  Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа
  2.  Зсідання крові. Групи крові та переливання крові.
  3.  Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація.. Алергія. СНІД.
  4.  Система кровообігу. Серце: будова та функції. Робота серця
  1.   Будова та функції кровоносних судин. Рух крові
  2.   Кровотечі.
  3.  Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
  4.  Узагальнення по темі « Транспорт речовин»,
  1.  Виділення - важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи.
  1.  Захворювання нирок та їх профілактика.
  2.  Значення і будова шкіри. Терморегуляція.
  3.  Захворювання шкіри та їх профілактика.Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя .проект
  1. Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.
  2. Спинний мозок.
  3. Головний мозок.
  4. Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система.
  1. Профілактика захворювань нервової системи
  1. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
  2. Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору.
  3. Сприйняття світла, кольору, простору
  4. Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху.
  5. Сенсорні системи смаку, нюху
  6. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
  7.  Узагальнення знань по темі «Сенсорні системи»

Наступна сторінка

Категорія: Біологія | Переглядів: 32878 | Додав: AllaM | Теги: Розробки уроків біологія 8 клас за | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]