ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У СІЛЬСЬКІЙ ШКОЛІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ
[ Викачати з сервера (93.0 Kb) ]13.04.2014, 17:38
Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності вчителя є важливою професійною якістю сучасного педагога. Потреба в інноваційній спрямованості діяльності вчителя математики спричинена необхідністю докорінної зміни системи освіти, методики, організації навчально-виховного процесу. Дана стаття розкриває теоретичний і практичний аспекти вирішення цієї проблеми.
Категорія: Актуальні питання методики викладання математики | Додав: AllaM | Теги: ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ВП
Переглядів: 791 | Завантажень: 58 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]