Навчальний проект "ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС"
23.06.2017, 21:40

Навчальний проект "ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС"

Опис проблеми. У повсякденному житті нас оточують як предмети/об'єкти природні, так і створені людиною. Чи ми живемо у більшою мірою штучному, чи природному середовищі? Яких об'єктів живої чи неживої природи більше в нашому оточенні? ( на вибір учителя - у нашому класі?, школі - шкільному будинку, шкільному подвір'ї?)
Як ми можемо це визначити, зробити висновки і найбільш наочно їх продемонструвати?

Ми маємо записати всі об'єкти, які нас оточують до таблиці (запропонована вчителем), класифікувати за ознаками живої/неживої природи (важливо ускладнити класифікацію: живі: тварини/рослини, неживі:штучні/природні), підрахувати їх, (*зобразити графічно у вигляді діаграм), зробити аргументовані висновки щодо нашого оточення, презентувати висновки всьому класу.
 
Час виконання: 1-2 уроки
Матеріали :
1. Аркуш паперу з таблицею
2. Аркуш в клітинку для малювання діаграми
3. *Комп'ютер (з встановленими програмами — табличний процесор, програми для обробки фото, відео, ** програма для створення презентацій)
Завдання :
1. Об'єднатися в малі групи (бажано: за випадковим збігом, по 5 учнів).
2. Ознайомитися з критеріями оцінювання вдалого проекту, критеріями і ознаками співробітництва, вміння будувати діаграми, робити висновки.
3. Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи.
4. Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту
5. Спланувати і виконати дослідження. Заповнити таблицю ( *якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики — створити таблицю в програмі табличного процесора (Excel)
6. Побудувати діаграму (можна — на папері , бажано: в програмі табличного процесора (Excel), друкувати таблицю і діаграму)
7. Презентувати свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)
8. Проаналізувати: досягнення/успіхи і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки
9. Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне оцінювання) .
Примітка. Якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики, розробити спільні вимоги/критерії оцінювання для фіксування і представлення даних

Міжпредметні зв'язки: математика, інформатика

 

Вміння: дослідницькі (спостерігати, класифікувати за ознаками, вносити дані в таблиці - фіксувати дані, добирати відповідний тип діаграми, будувати діаграми, формулювати висновки; співробітництва (по-черзі висловлюватися, розподіляти ролі, робити свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, вирішувати проблеми); презентування
Категорія: міні-проекти природознавство | Додав: AllaM | Теги: Навчальний проект ЖИВА І НЕЖИВА ПРИ
Переглядів: 7065 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]