навчальний проект"ВИКИДАТИ НЕ МОЖНА ПЕРЕТВОРЮВАТИ"
23.06.2017, 21:51

навчальний проект"ВИКИДАТИ НЕ МОЖНА ПЕРЕТВОРЮВАТИ"

Опис проблеми. Багато вже використаних нами в побуті речей можуть отримати “друге життя” (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна робити сувеніри, корисні речі для саду/городу; можна розмалювати скляні банки. В використані пластикові пакети, папір (коробки) також можуть бути ще раз використані як корисні речі). Таким чином, ми не будемо купувати нові речі і сприятимемо не тільки заощадженню наших коштів, а й збереженню природних ресурсів на виготовлення нових таких речей. Давайте використаємо наш досвід, ресурси інтернету і нашу фантазію і створимо нові корисні речі зі старих! (і правильно поставимо кому в назві проекту ;-)
 
Висловлюємо свої ідеї щодо використання вживаних речей, добираємо матеріали для їх вдосконалення і створюємо нові корисні речі.
 
Час виконання: 1-2 уроки (висловлюємо ідеї, плануємо і створюємо на уроках, готуємо матеріали — в позаурочний час до початку проекту)
Матеріали:
Принесені учнями згідно їх ідей
 
Завдання :
1. Об”єднатися в малі групи (бажано - за випадковим збігом, по 3-5 учнів)
2. Ознайомитися з критеріями оцінювання вдалого проекту, критеріями і ознаками співробітництва, робити висновки, створення звітів/презентацій.
3. Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи
4. Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту
5. Обговорити і узгодити ідею вдосконалення вживаних речей
6. Спланувати свою діяльність щодо ходу виконання проекту
7. Зробити нову річ/речі, сфотографувати для звіту
8. Підрахувати, скільки б коштувала нова річ і порівняти її вартість зі створеною в ході проекту. *Розрахувати, які прибутки можна отримати, якщо зробити декілька таких речей і продати на шкільному ярмарку
9. Спланувати і створити звіт (*мультимедійну презентацію) про хід результати і висновки проекту.
10.Презентувати свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)
11.Проаналізувати: досягнення і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки, фіксувати результати, створювати звіт і висновки.
12.Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне оцінювання) .
Міжпредметні зв”язки: трудове навчання, мистецтво, математика, економіка
Вміння: дослідницькі (вносити дані в таблиці , будувати діаграми, писати висновки);
співробітництва (розподіляти ролі, оцінювати свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, по-черзі висловлюватися, вирішувати проблеми); презентування;
фінансова грамотність, підприємливість
Категорія: міні-проекти природознавство | Додав: AllaM | Теги: навчальний проектВИКИДАТИ НЕ МОЖНА
Переглядів: 1646 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]