наказ про перевірку навичок читання в 3 та 4 класах

Про перевірку навичок читання в 3 та 4 класах

 

На виконання річного плану роботи школи  у кінці І семестру дирекція школи проводила перевірку роботи вчителів початкових класів по формуванню та розвитку навичок читання учнів 3 та 4 класів.

З цією метою відвідано і проаналізовано уроки читання. Перевірка навичок читання здійснювалася індивідуально. Перевірено 7 учнів 3 класу (учитель _____) та 5 учнів 4 класу (учитель _____).

3 клас. Навички читання вголос перевірено у всіх учнів. Для перевірки був обраний текст, який відповідає програмовому матеріалу. Перевірка здійснювалася індивідуально.

         У кінці І семестру учні 3 класу повинні читати в темпі 65-70 слів за хвилину.

Високий рівень навчальних досягнень показали _____ (96 слів за одну хвилину – 12 б.). _____ (95 слів за одну хвилину – 12 б.),  _____ (68 слів за одну хвилину – 10 б.), _____ (69 слів за одну хвилину – 10 б.).

         Ці учні читають правильно, свідомо, цілими словами та групами слів. Вибирають та застосовують під час читання мовленнєві засоби виразності: тон, гучність, логічний наголос.

         Достатній рівень має _____ (70 слів за одну хвилину – 9 балів). Учениця читає текст правильно, виразно цілими словами. Зміст прочитаного відтворює з допомогою вчителя.

Правильність, темп читання _____ (66 слів за одну хвилину – 6 б.) та _____ (56 слів за одну хвилину – 4 б.) сформовані на середньому рівні.  Ці учні розуміють зміст прочитаного тексту, але при читанні допускають орфоепічні помилки та помилки в наголошуванні слів. Спосіб читання у них – словами та складами.

4 клас. У кінці І семестру проводилась підсумкова перевірка навичок читання вголос учнів 4 класу. Ця перевірка була індивідуальною. Для перевірки був обраний один текст, який відповідає програмовому матеріалу, читання якого інші діти класу не чули.

         Результати цієї перевірки показали, що всі учні  4 класу володіють навичками зв’язного читання. Темп читання та правильність дещо різні.

         У кінці І семестру учні 4 класу повинні читати 70-80 слів за хвилину, розуміти зміст тексту, визначати основну думку твору.

         Високий рівень навчальних досягнень показали такі учні класу: _____ (98 слів за хвилину – 11 балів), _____ (95 слів за хвилину -  10 балів), _____ (92 слова за хвилину – 10 балів). Учні розуміють зміст, усвідомлюють основну думку твору, але припускаються  окремих помилок.

         Проте, правильність, темп читання  _____ сформовані на достатньому рівні (8 балів). Учні розуміють зміст тексту, а основну думку твору – з допомогою учителя;  припускаються орфоепічних помилок та помилок в наголошуванні слів.

         Окремі учні _____ читають словами з тривалими паузами, невиразно. Темп читання нижчий від нормативного, припускаються помилок щодо правильності в наголошуванні слів. Предметний зміст усвідомлюють з допомогою вчителя. Відповідають середньому рівню навчальних досягнень (5 балів).

Виходячи з вищесказаного та з метою усунення недоліків,

НАКАЗУЮ:

1. Учителям 3, 4 класів _____ постійно продовжувати цілеспрямовану роботу по формуванню в учнів навичок свідомого та виразного читання відповідно до програмових вимог.

2. У _____ року організувати індивідуальну  роботу з учнями _____ (4 клас), _____ (3 клас), в яких навички читання сформовані недостатньо.

3. Контроль за виконанням наказу здійснюватиму особисто.

Директор школи                                                                           _____

З наказом ознайомлені :                                               

 «___»________________20     року                          _____

Категорія: Робота завуча школи | Додав: morozallaiwanowna (19.07.2016)
Переглядів: 3484 | Теги: наказ про перевірку навичок читання | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]