Наказ про результати вхідного діагностичного оцінювання з української мови і математики, географії

Про результати вхідного

діагностичного оцінювання з

української мови і математики, географії

 

         Згідно річного плану роботи школи на _____ навчальний рік, плану контролю за якістю навчально-виховної роботи та з метою встановлення рівня сформованості практичних умінь та навичок учнів з математики,  української мови, географії  на початок навчального року в період з _____ року у 3-11-х класах було проведено зондуючі контрольні роботи (вхідне діагностичне оцінювання) в присутності директора чи заступника директора з навчальної роботи.

         Контрольні роботи з української мови,  математики, географії були комбінованими та у формі тестових завдань.  Завдання пропонувалися в межах вимог Державних програм.

         Результати вхідних діагностичних контрольних робіт та підсумкових контрольних робіт за минулий рік з української мови зведено в таблицю:

Клас

 Кількість учнів

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень учнів

Середій бал

Учителі

Високий

Достатній

Середній

Початковий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

        

Найкращі результати показали учні 3,4,6 та 10 класів (вчителі _____). Причому у 3, 6, 10 класах відмічено ріст середнього балу у порівнянні з підсумковими контрольними роботами  минулого навчального року. Проте в 9, 8, 7 та 5 класах – зменшення цього показника в межах 1-1,9 балів.

         Аналіз контрольних робіт показав, що учні 3-11 класів в основному засвоїли програмовий матеріал. Проте, учні початкової школи допускають помилки: пропуск букв та заміна їх іншими,  при вживанні м’якого знаку та апострофа. Учні 5, 6 класів допустили помилки при написанні ненаголошених /е/, /и/ в коренях слів. Частина 6-класників, 7-класників, 8-класників помилялися при написані прийменників з іменниками, займенників. Учні 7, 8, 9 і 10 класів допустили помилки при вживанні подвоєння букв. Частина учнів  9 класу помилилась при написані апострофа та дефіса у складних прикметниках, а частина учнів 6, 7, 8, 9 – при написанні власних іменників. Типовою помилкою в роботах 8-класників, 9-класників і 11-класників є написання сполучників, прислівників. Учні 8 та 11 класів допускали помилки при написанні частки –не з дієсловами та дієприкметниками. Частина 10-класників та 9–класників  допустили помилки при написані складних прикметників. Не всі учні засвоїли правила пунктуації.

Результати вхідних діагностичних контрольних робіт та підсумкових контрольних робіт за минулий рік з математики мови зведено в порівняльну таблицю:

 

Клас

 Кількість учнів

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень учнів

Середій бал

Учителі

Високий

Достатній

Середній

Початковий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

 

Найкращі результати показали учні 3,5 класів (вчителі _____). Причому у 3, 7 та 8 класах відмічено ріст середнього балу у порівнянні з підсумковими контрольними роботами  минулого навчального року. А в 4, 6, 9, 10 та 11 класах – зменшення цього показника в межах 1-1,5 балів.

Аналіз контрольних робіт з математики показав, що майже всі учні 3-11 класів засвоїли програмовий матеріал. Найкращі результати продемонстрували учні 3 і 4 класів (вчителі _____).

         Проте, значний відсоток учнів 3, 4, 5, 6  та 9 класів допускають помилки обчислювального характеру, під час пояснень до задач. Учні 4 класу помилялись при додаванні іменованих чисел, при множенні чисел. Не всі учні 3, 5, 6, 7, 8, 9 класів справилися із розв’язуванням текстових задач та рівнянь. Учні 7 класу недостатньо засвоїли правила  виконання дій з дробами, а 8-класники – розкладання многочлена на множники та при розв’язуванні систем рівнянь. Значна частина учнів 8 та 9 класів недостатньо засвоїли тему «Побудова  трикутників» та «Розв’язування прямокутних трикутників».  Типовою помилкою в роботах учнів 9, 10, 11 класів є спрощення дробово-раціональних, тригонометричних виразів та виразів з дробовим показником. Учні 11 класу помилялися при розв’язувані тригонометричних рівнянь.

Результати вхідних діагностичних контрольних робіт та підсумкових контрольних робіт за минулий рік з географії зведено в порівняльну таблицю (вчитель _____):

 

Клас

 Кількість учнів

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень учнів

Середій бал

Учителі

Високий

Достатній

Середній

Початковий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

Аналіз контрольних робіт з географії свідчить про те, що вчитель _____ забезпечує засвоєння учнями програмного матеріалу. Найкращі результати показали учні 10 і 9 класів. Відзначені і типові помилки в роботах учнів. Не всі учні 7 класу знають як змінюється температура та атмосферний тиск при зміні висоти, дослідників та їх відкриття, види масштабу, що таке азимут, роблять помилки при поділі гірських порід за походженням. Частина учнів 8 класу помилились при пояснені причин різноманітності кліматичних поясів у Євразії; не називають  всі особливості населення Північної Америки. Не всі учні мають ґрунтовні знання про закономірності у розміщенні великих форм рельєфу. Учні 9 класу допустили помилки під час характеристики кліматичних показників та не всі знають нафтогазоносні регіони та залізорудні басейни. Не всі учні 10 класу змогли назвати основні види природних ресурсів та робили помилки при характеристиці природного руху населення України.

         Відмічено різницю між рівнем навчальних досягнень учнів на кінець минулого навчального року та початком _____ навчального року у сторону зниження з української мови і математики.

         З метою поліпшення рівня сформованості практичних умінь та навичок учнів

НАКАЗУЮ:

1. Заступнику директора з навчальної роботи _____:

1.1. У _____ року організувати і провести вивчення стану викладання української мови, _____ року – математики, _____ року – біології.

1.2. Провести вивчення рівня засвоєння навчального матеріалу з української мови і математики на кінець _____ року та проаналізувати рівень навчальних досягнень учнів з української  мови, математики,  географії у _____ року на нараді при директору.

1.3. Спрямувати методичну роботу на вирішення актуальних питань піднятих  в ході аналізу вхідного діагностичного оцінювання.

2. Керівникам методичних об’єднань вчителів природничо-математичного та суспільно-гуманітарного циклів  _____:

2.1. На засіданнях методичних об’єднань обговорити результати вхідних діагностичних контрольних робіт та питання удосконалення навчально-виховного процесу, вимоги до формування знань, умінь та навичок учнів з основних предметів.

3. Вчителям математики _____, вчителям української мови _____, вчителю географії _____:

3.1. Звернути увагу на удосконалення роботи по формуванню в учнів практичних умінь та навичок.

3.2. Проводити індивідуальну роботу з учнями, що мають початковий рівень знань, а також з тими, що виявляють зацікавленість предметом.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи                                                                           _____

З наказом ознайомлені :                                               

 «___»________________20     року                          _____

 

Категорія: Робота завуча школи | Додав: morozallaiwanowna (19.07.2016)
Переглядів: 4010 | Теги: Наказ про результати вхідного діагн | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]