Саме вчитель, а не супервізор має самостійно оцінити, що є ефективним для його навчального заняття і запропонувати рекомендації з покращення якості. Наставник висловлює свою думку з цього приводу і допомагає вчителю удосконалювати навички прийняття рішень і планування. Це відбувається шляхом обговорення , а не шляхом надання конкретних рекомендацій з боку наставника.
Керуючись принципами якісного викладання наставник допомагає педагогу використовувати різні педагогічні прийоми :безпосереднє навчання;уроки ,що базуються на пошуку та дослідженні,інтерактивне навчання. Наставник разом із вчителем розглядають і аналізують отриманий досвід шляхом обговорення , спостереження за взаємодією між учителем і учнями, а також безпосередньо між учнями ,обговорення робіт учнів та їхньої поведінки.
Анкета “Чи готові ВИ?”
Форма спостереження за практикою педагога
Бланки для наставників
Рекомендації для спостерігачів
Ефективний наставник: форма для самооцінки
Навички ефективного спілкування
|