14:00 Орієнтовна схема аналізу уроку молодого вчителя |
Клас ____________ Предмет ____________ Тема уроку ____________ Мета (триєдина) уроку ____________ Тип, вид уроку ____________ Чи відповідали зміст уроку, методи навчання, форми організації діяльності учнів меті уроку? Які методи і прийоми навчання використав учитель на уроці? Які дидактичні завдання виконувалися на окремих етапах уроку, чи пов’язані вони із загальною метою уроку? Які форми роботи з учнями використав учитель на уроці? Чи спостерігалася на уроці індивідуалізація або диференціація навчання? У чому вони виявилися? Чи побачили Ви на уроці прийоми, які б допомагали учневі самому здобувати знання. Чи використано на уроці алгоритми, пам’ятки, схеми, опорні конспекти? Чи використовував учитель на уроці інноваційні педагогічні технології? Чи було підбито підсумок уроку? Як? Що нового для себе Ви взяли з уроку? Чим збагатився Ваш методичний багаж? Що Ви порадили б учителеві для вдосконалення уроку? |
|
Всього коментарів: 0 | |