1. Складання індивідуального плану роботи стажиста з урахуванням його потреб і можливостей. 2. Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням. 3. Спільні відвідування уроків досвідчених колег та їх ретельний аналіз. 4. Попереднє відвідування стажистом уроків, які проводить наставник. 5. Спільне зі стажистом складання календарно— тематичних планів, конспектів уроків. 6. Допомога стажи ... Читати далі »
1. Чому Ви обрали професію вчителя (підкреслити, дописати)! а) подобається робота з дітьми; б) підходить режим і характер роботи вчителя; в) вирішальний вплив мала любов до даної спеціальності; г) під впливом бажання здобути вищу освіту; д) під впливом інших чинників (яких!). 2. Чи хотіли б ви перейти на іншу, непедагогічну роботу(підкреслити)! ... Читати далі »
Вивчайте можливості кожного майбутнього вихованця. Пам’ятайте: без знання стану здоров’я дітей неможливе правильне навчання і виховання. Виховання має сприяти зціленню дитини від хвороб, набутих у попередні роки. Вступаючи в контакт з дітьми, не варто будувати зверхні взаємини з ними. Пам’ятайте: навіть малюк у взаєминах з дорослими певною мірою прагне відстоювати свою незалежність. Від спільних колективних дій учителя та учня залежить успіх справи. Намагайтеся частіше хвалити, заохочувати вихованців. Вивчайте індивідуальні можливості й потреби кожного з них, наполегливо оволодівайте методикою педагогічної співпраці. Карайте учня лише тоді, коли без цього не м ... Читати далі » Поради досвідчених колег
Самим важливим явищем в школі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня являється сам вчитель. Він — втілення самого методу навчання, саме відображення принципу виховання. ... Читати далі » |