13:17 Розробки уроків біологія 8 клас за оновленою програмою |
Розробки уроків біологія 8 клас за оновленою програмою
Наступна сторінка
- Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження.
- Значення знань про людину для збереження її здоров’я.
- Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини
- Тканини. Органи. Фізіологічні системи
- Поняття про механізми регуляції.
- Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга.
- Гуморальна регуляція. Поняття про гормони.
- Імунна регуляція.
- Узагальнення знань
- Значення опорно-рухової системи, її будова та функції.. Кістки, хрящі. З’єднання кісток.
- Огляд будови скелета
- Функції і будова скелетних м’язів Основні групи скелетних м’язів.
- Робота м’язів. Втома м’язів
- Розвиток опорно-рухової системи з віком.Профілактика порушень опорно-рухової системи.
- Проект .Гіподинамія – ворог сучасної людини Рухова активність - основа фізичного здоров’я
- Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого.
- Харчування та обмін речовин.
- Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів.
- Значення травлення. Система органів травлення.
- Процес травлення у ротовій порожнині
- Процес травлення в шлунку і кишечнику.
- Регуляція травлення.
- Харчові розлади та їх запобігання.
- Узагальнення знань по темі Обмін речовин» «Травлення»
- Значення дихання. Система органів дихання.
- Газообмін у легенях і тканинах.
- Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.
- Профілактика захворювань дихальної системи.
- Контрольна робота №1
- Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа
- Зсідання крові. Групи крові та переливання крові.
- Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація.. Алергія. СНІД.
- Система кровообігу. Серце: будова та функції. Робота серця
- Будова та функції кровоносних судин. Рух крові
- Кровотечі.
- Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
- Узагальнення по темі « Транспорт речовин»,
- Виділення - важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи.
- Захворювання нирок та їх профілактика.
- Значення і будова шкіри. Терморегуляція.
- Захворювання шкіри та їх профілактика.Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя .проект
- Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.
- Спинний мозок.
- Головний мозок.
- Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система.
- Профілактика захворювань нервової системи
- Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
- Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору.
- Сприйняття світла, кольору, простору
- Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху.
- Сенсорні системи смаку, нюху
- Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
- Узагальнення знань по темі «Сенсорні системи»
Наступна сторінка
|
Категорія: Біологія |
Переглядів: 32892 |
Додав: AllaM
| Теги: Розробки уроків біологія 8 клас за
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]