|
Тема заняття.його розробка |
Презентація |
Відео |
1 |
Мета, завдання та зміст роботи гуртка. Техніка безпеки при роботі на комп’ютері, планшеті та з конструктором. |
|
|
2 |
Назви деталей. Схема розміщення деталей в лотках. Сортування деталей конструктора у лотки |
|
|
3 |
Основні розділи програмного забезпечення Lego Education WeDo2.0. |
|
|
4 |
Складання моделей в інтерактивному конструкторі. |
|
|
5 |
Поняття «проект» при роботі з конструктором Lego Education WeDo2.0. |
|
|
6 |
Електронні компоненти Lego Education WeDo2.0 правила роботи з ними. |
|
|
7 |
Процес з’єднання СмартХабу з комп’ютером чи планшетом. |
|
|
8 |
Програмування за допомогою Wedo2.0. |
|
|
9 |
Програмування за допомогою Wedo2.0. |
|
|
10 |
Виконання проекту «Майло, науковий всюдихід», «Датчик переміщення Майло», «Датчик нахилу Майло», «Спільна робота». |
|
|
11 |
Документування ходу виконання дослідження, оформлення результатів проектів:. |
|
|
12 |
Програмування виготовлених моделей з використанням можливостей Wedo2.0. Внесення змін до конструкції моделі та рядків програми. |
|
|
13 |
Поняття конструювання і моделювання. Види моделей. Види матеріалів для моделювання. |
|
|
14 |
Поняття інформації. Види інформації. Пошук інформації. Безпека в мережі Інтернет. Поняття алгоритму. |
|
|
15 |
Поняття малюнок, ескіз, креслення. Основні лінії креслення. Види креслень. Поняття прототипу. |
|
|
16 |
Графічні ігри та вправи для засвоєння ліній креслення вивчення та виконання малюнків,ескізів нескладних креслень. |
|
|
17 |
Конструювання і моделювання виробів з різних матеріалів |
|
|
18 |
Правила роботи в групі. Розподіл ролей між виконавцями проекту. |
|
|
19 |
Виконання проекту «Тяга», |
|
|
20 |
Виконання проекту:,«Швидкість», |
|
|
21 |
Виконання проекту: «Міцність конструкції». |
|
|
22 |
Виконання проекту: «Захист від повені. |
|
|
23 |
Виконання проекту: «Попередження про небезпеку» |
|
|
24 |
Виконання проекту: «Десантування і спасання» |
|
|
25 |
Виконання проекту: «Сортування відходів» та інших. |
|
|
26 |
Виконання проекту: «Очищення океану» |
|
|
27 |
Виконання проекту: «Переміщення матеріалів» |
|
|
28 |
Виконання проекту: «Дослідження космосу» |
|
|
29 |
Виконання проекту: «Метаморфози тварин» |
|
|
30 |
Виконання проекту: «Язик тварин» , «Хижак і жертва» |
|
|
31 |
Практичне заняття. Виконання проекту: «Запилювачі рослин». «Середовище життя тварин» |
|
|
32 |
Підготовка та проведення виставки робототехніки |
|
|
33 |
Захист проектів та визначення кращих робіт. Фестиваль робототехніки. |
|
|
34 |
Дослідження космосу |
|
|
35 |
Конкурс «Людина і Космос» |
|
|
36 |
Виконання проектів, Попередження про небезпеку |
|
|
37 |
Змагання «Хто швидше допоможе» |
|
|
38 |
Виконання проектів, Міст для тварин |
|
|
39 |
Змагання «Найміцніша конструкція» |
|
|
40 |
Виконання проектів Моделі тварин |
|
|
41 |
Захист проектів та визначення кращих робіт.,Фестиваль « Фантастичні звірі» |
|
|
42 |
Виконання проектів .Переміщення предметів |
|
|
43 |
Конкурс роботів. |
|
|
44 |
Групове створення «ансамблю» з декількох моделей. |
|
|
45 |
Групове створення пригодницької історії. |
|
|
46 |
«Пригодницька історія». Представлення проектів: |
|
|
47 |
Перегляд відеороликів в Мережі Інтернет. Екскурсія до Леголандії. |
|
|
48 |
Організація і проведення масових заходів з робототехніки LEGO Education WeDo2.0.та LEGO Education 9686 |
|
|
49 |
Підведення підсумків роботи гуртка. Відзначення кращих вихованців. |
|
|