Шляхи реалізації практично спрямованого курсу математики
[ Викачати з сервера (172.5 Kb) ]23.04.2014, 00:38

Кожний з нас при підготовці уроку намагається побудувати його таким чином, щоб учні змогли з’ясувати призначення математичних понять, бачити їх взаємозв’язки, аналогії, тоді математика постає перед школярами не як даремне накопичення формул, теорем і завдань, а як цілісна наука, здатна пізнати дійсність. Відрив математичних знань від реальної дійсності приводить до того, що математику вважають важкою, навіть не цікавою наукою. Вашій увазі пропоную два уроки геометрії у 7 класі на тему «Сума кутів трикутника» і «Перша і друга ознаки рівності трикутника». На уроках запланована практична, дослідницька діяльність учнів.

Категорія: Актуальні питання методики викладання математики | Додав: AllaM | Теги: Шляхи реалізації практично спрямова
Переглядів: 777 | Завантажень: 42 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]