[ Викачати з сервера (34.0 Kb) ] | 28.06.2013, 23:15 |
.Скачати презентації до уроків можна тут Тема: «Методи вивчення природи. Практичне заняття
Мета. Знаннєвий компонент продовжити формувати у п'ятикласників знання про науки, що займаються вивченням тіл та явищ природи, способи дослідження природи людиною та значущість природничих знань для и життєдіяльності. Діяльнісний компонент 1.сформувати в учнів знання про методи досліджень природи ; методи вивчення природи (спостереження, експеримент, вимірювання);; 2. довести учням важливість природничих досліджень для життєдіяльності людини; Ціннісний компонент 1. формувати пізнавальну самостійність та вміння аналізувати навчальний матеріал. 2. наводить приклади: використання різних природничо-наукових методів під час вивчення природи Тип уроку: комбінований.
Методи і методичні прийоми: словесний (фронтальне опитування, бесіда, розповідь, пояснення, робота з підручником), наочний (демонстрація наочності), практичний (робота в зошитах). Обладнання: прилади природодослідника, підручник, робочий зошит. Л1тература для вчителя: ________________________________________________________ Хід уроку 1. Організаційний момент. 2. Перевірка виконання учнями домашнього завдання (фронтальне опитування). 1. Які науки вивчають природу? 2. Яку загальну назву вони мають? 3. Навіщо людина вивчає природу?
3. Перевірка раніше засвоєних знань (підготовча бесіда). Що робите ви,якщо хочете про щось дізнатися? 4. Мотивація навчання школярів. Повідомлення теми, мети та завдань уроку. Сьогодні наш клас перетвориться на дослідницьку лабораторію де ми будемо робити відкриття.
План (запис на дошці) 1. Методи вивчення природи. 2. Виконання практичної роботи «Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів: енциклопедії, словники, довідники величин, атласи географічних карт, атласи-визначники рослин і тварин, науково-популярна література природознавчого змісту, хрестоматії з природознавства, Інтернет-ресурси тощо.»
5. Сприйняття й осмислення учнями нового навчального матеріалу. 1.Розповгдь. 2. Робота з підручником. Прочитати відповідний фрагмент статті, де висвітлюється джерела знань про природу. 3. Пояснювальна бесіда з ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів: енциклопедіями, словниками, довідниками величинами, атласами географічними картами, атласами-визначниками рослин і тварин, науково-популярною літературою природознавчого змісту, хрестоматіями з природознавства, Інтернет-ресурсами тощо
4. Фізкультхвилинка. 5. Розповідь з елементами бесіди. Вивчаючи природу, ми користуємося різноманітними методами пізнання: проводимо спостереження та аналізуємо результати, здійснюємо вимірювання, експеримент, моделювання (термінологічна робота). 6. Робота з зошитом для практичних робіт Розв’язування тестів про методи пізнання природи. 6. Узагальнення і систематизація знань» 1. Які методи наукового пізнання природи використовує людина? 7. Підбиття підсумків уроку, аргументація оцінок. 8. Д/з
| |
| |
Переглядів: 5919 | Завантажень: 1874 | |
Всього коментарів: 0 | |