Навчальний проект "ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС"
[ Викачати з сервера (32.1 Kb) ]04.07.2017, 12:39

Навчальний проект "ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС"

Розробки уроків природознавства за оновленою програмою ПЕРЕГЛЯНУТИ

Опис проблеми. У повсякденному житті нас оточують як предмети/об'єкти природні, так і створені людиною. Чи ми живемо у більшою мірою штучному, чи природному середовищі? Яких об'єктів живої чи неживої природи більше в нашому оточенні? ( на вибір учителя - у нашому класі?, школі - шкільному будинку, шкільному подвір'ї?)

Як ми можемо це визначити, зробити висновки і найбільш наочно їх продемонструвати?


Ми маємо записати всі об'єкти, які нас оточують до таблиці (запропонована вчителем), класифікувати за ознаками живої/неживої природи (важливо ускладнити класифікацію: живі: тварини/рослини, неживі:штучні/природні), підрахувати їх, (*зобразити графічно у вигляді діаграм), зробити аргументовані висновки щодо нашого оточення, презентувати висновки всьому класу.

 

Час виконання: 1-2 уроки

Матеріали :

1. Аркуш паперу з таблицею

2. Аркуш в клітинку для малювання діаграми

3. *Комп'ютер (з встановленими програмами — табличний процесор, програми для обробки фото, відео, ** програма для створення презентацій)

Завдання :

1. Об'єднатися в малі групи (бажано: за випадковим збігом, по 5 учнів).

2. Ознайомитися з критеріями оцінювання вдалого проекту, критеріями і ознаками співробітництва, вміння будувати діаграми, робити висновки.

3. Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи.

4. Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту

5. Спланувати і виконати дослідження. Заповнити таблицю ( *якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики — створити таблицю в програмі табличного процесора (Excel)

6. Побудувати діаграму (можна — на папері , бажано: в програмі табличного процесора (Excel), друкувати таблицю і діаграму)

7. Презентувати свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)

8. Проаналізувати: досягнення/успіхи і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки

9. Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне оцінювання) .

Примітка. Якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики, розробити спільні вимоги/критерії оцінювання для фіксування і представлення даних


Міжпредметні зв'язки: математика, інформатика

 

Вміння: дослідницькі (спостерігати, класифікувати за ознаками, вносити дані в таблиці - фіксувати дані, добирати відповідний тип діаграми, будувати діаграми, формулювати висновки; співробітництва (по-черзі висловлюватися, розподіляти ролі, робити свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, вирішувати проблеми); презентування

 

Категорія: конспект природозн | Додав: AllaM | Теги: Навчальний проект ЖИВА І НЕЖИВА ПРИ
Переглядів: 14051 | Завантажень: 2544 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]