[ Викачати з сервера (32.1 Kb) ] | 04.07.2017, 12:39 |
Навчальний проект "ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС"Розробки уроків природознавства за оновленою програмою ПЕРЕГЛЯНУТИ Опис проблеми. У повсякденному житті нас оточують як предмети/об'єкти природні, так і створені людиною. Чи ми живемо у більшою мірою штучному, чи природному середовищі? Яких об'єктів живої чи неживої природи більше в нашому оточенні? ( на вибір учителя - у нашому класі?, школі - шкільному будинку, шкільному подвір'ї?) Як ми можемо це визначити, зробити висновки і найбільш наочно їх продемонструвати?
Час виконання: 1-2 уроки Матеріали : 1. Аркуш паперу з таблицею 2. Аркуш в клітинку для малювання діаграми 3. *Комп'ютер (з встановленими програмами — табличний процесор, програми для обробки фото, відео, ** програма для створення презентацій) Завдання : 1. Об'єднатися в малі групи (бажано: за випадковим збігом, по 5 учнів). 2. Ознайомитися з критеріями оцінювання вдалого проекту, критеріями і ознаками співробітництва, вміння будувати діаграми, робити висновки. 3. Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи. 4. Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту 5. Спланувати і виконати дослідження. Заповнити таблицю ( *якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики — створити таблицю в програмі табличного процесора (Excel) 6. Побудувати діаграму (можна — на папері , бажано: в програмі табличного процесора (Excel), друкувати таблицю і діаграму) 7. Презентувати свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо) 8. Проаналізувати: досягнення/успіхи і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки 9. Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне оцінювання) . Примітка. Якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики, розробити спільні вимоги/критерії оцінювання для фіксування і представлення даних
Вміння: дослідницькі (спостерігати, класифікувати за ознаками, вносити дані в таблиці - фіксувати дані, добирати відповідний тип діаграми, будувати діаграми, формулювати висновки; співробітництва (по-черзі висловлюватися, розподіляти ролі, робити свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, вирішувати проблеми); презентування
| |
| |
Переглядів: 14051 | Завантажень: 2544 | |
Всього коментарів: 0 | |