Про перевірку навичок читання в 3 та 4 класах
На виконання річного плану роботи школи у кінці І семестру дирекція школи проводила перевірку роботи вчителів початкових класів по формуванню та розвитку навичок читання учнів 3 та 4 класів. З цією метою відвідано і проаналізовано уроки читання. Перевірка навичок читання здійснювалася індивідуально. Перевірено 7 учнів 3 класу (учитель _____) та 5 учнів 4 класу (учитель _____). 3 клас. Навички читання вголос перевірено у всіх учнів. Для перевірки був обраний текст, який відповідає програмовому матеріалу. Перевірка здійснювалася індивідуально. У кінці І семестру учні 3 класу повинні читати в темпі 65-70 слів за хвилину. Високий рівень навчальних досягнень показали _____ (96 слів за одну хвилину – 12 б.). _____ (95 слів за одну хвилину – 12 б.), _____ (68 слів за одну хвилину – 10 б.), _____ (69 слів за одну хвилину – 10 б.). Ці учні читають правильно, свідомо, цілими словами та групами слів. Вибирають та застосовують під час читання мовленнєві засоби виразності: тон, гучність, логічний наголос. Достатній рівень має _____ (70 слів за одну хвилину – 9 балів). Учениця читає текст правильно, виразно цілими словами. Зміст прочитаного відтворює з допомогою вчителя. Правильність, темп читання _____ (66 слів за одну хвилину – 6 б.) та _____ (56 слів за одну хвилину – 4 б.) сформовані на середньому рівні. Ці учні розуміють зміст прочитаного тексту, але при читанні допускають орфоепічні помилки та помилки в наголошуванні слів. Спосіб читання у них – словами та складами. 4 клас. У кінці І семестру проводилась підсумкова перевірка навичок читання вголос учнів 4 класу. Ця перевірка була індивідуальною. Для перевірки був обраний один текст, який відповідає програмовому матеріалу, читання якого інші діти класу не чули. Результати цієї перевірки показали, що всі учні 4 класу володіють навичками зв’язного читання. Темп читання та правильність дещо різні. У кінці І семестру учні 4 класу повинні читати 70-80 слів за хвилину, розуміти зміст тексту, визначати основну думку твору. Високий рівень навчальних досягнень показали такі учні класу: _____ (98 слів за хвилину – 11 балів), _____ (95 слів за хвилину - 10 балів), _____ (92 слова за хвилину – 10 балів). Учні розуміють зміст, усвідомлюють основну думку твору, але припускаються окремих помилок. Проте, правильність, темп читання _____ сформовані на достатньому рівні (8 балів). Учні розуміють зміст тексту, а основну думку твору – з допомогою учителя; припускаються орфоепічних помилок та помилок в наголошуванні слів. Окремі учні _____ читають словами з тривалими паузами, невиразно. Темп читання нижчий від нормативного, припускаються помилок щодо правильності в наголошуванні слів. Предметний зміст усвідомлюють з допомогою вчителя. Відповідають середньому рівню навчальних досягнень (5 балів). Виходячи з вищесказаного та з метою усунення недоліків, НАКАЗУЮ: 1. Учителям 3, 4 класів _____ постійно продовжувати цілеспрямовану роботу по формуванню в учнів навичок свідомого та виразного читання відповідно до програмових вимог. 2. У _____ року організувати індивідуальну роботу з учнями _____ (4 клас), _____ (3 клас), в яких навички читання сформовані недостатньо. 3. Контроль за виконанням наказу здійснюватиму особисто. Директор школи _____ З наказом ознайомлені : «___»________________20 року _____ | |
| |
Переглядів: 3509 | | |
Всього коментарів: 0 | |