2.4. Екран, звук, індикатор стану модуляПрограмний блок Мал. 8 Програмний блок Мал. 9 Розглянемо параметри програмного блоку Мал. 10 Під час налаштування програмного блоку У режимі Мал. 11 Для відображення прямий необхідно задати координати двох крайніх точок, між якими розташовується пряма. Мал. 12 Щоб відобразити прямокутник слід задати координати Мал. 13 Відобразити точку найпростіше! Режим Мал. 14 Як ви бачите - відображення інформації на екрані головного модуля EV3 середовище програмування надає величезного значення. Мал. 15 У режимі Мал. 16 У режимі Мал. 17 Давайте окремо розглянемо параметр Нам залишилося познайомитися з останніми програмним блоком зеленої палітри - блоком Мал. 18 Давайте використаємо отримані знання на практиці і трохи "розфарбуємо" нашу програму з Завдання 1. Завдання 3:
Спробуйте вирішити задачу 3 самостійно, не підглядаючи в рішення!
Спробуйте вирішити задачу 3 самостійно, не підглядаючи в рішення! впередназад | |
| |
Переглядів: 862 | |
Всього коментарів: 0 | |