У даній статті розкривається сутність інноваційних технологій, як передумови самоактуалізації педагогів. Також мова йде про готовність педагога до інноваційної діяльності та про сучасні інноваційні технології в дошкільній освіті |
В даній роботі розглядається поняття самоактуалізації та одного із засобів самоактуалізації особистості – самоосвіти. Визначено етапи самоосвітньої діяльності та критерії оцінювання результатів самоосвіти. |
В даній статті розглядається проблема самоактуалізації особистості педагога. А саме: методологічні принципи проектування педагогічної підтримки самоактуалізації вихователя, ряд умов досягнення її ефективності, робота методиста; вказано на важливість самоактуалізації педагогів ще під час навчання у ВУЗах. |
У статті визначається суть поняття самоактуалізація, самоактуалізація в професійній діяльності, розглядаються основні умови самоактуалізації вихователя ДНЗ. |
В статті досліджені проблеми самоактуалізації педагога. Розкрито психологічні особливості самоактуалізації педагогів та з’ясовані гендерні особливості процесу їх самоактуалізації. |
Педагогічна культура менеджера освітнього середовища визначається самоактуалізацією особистості, її здатністю до креативного професійного самовизначення, самосвідомості, самоорганізації та самоаналізу педагогічної діяльності; ці категорії становлять основу технологічного завдання, педагогічного процесу освітньої установи, а сама освіта повинна стати національною державною програмою. |
В статті розкрито загальні засади педагогічної інноватики ,інноваційної діяльності педагога, перелік інноваційних технологій та їх методик у галузі дошкільної освіти . |
В даній статті висвітлено інноваційні технології як складову професійної самоактуалізації педагога та передумову її сформованості. Подана тема може бути корисною для керівників системи дошкільної освіти, дошкільних педагогів та студентів вищих навчальних закладів. |
Вихователь піднімає проблему творчого «вигорання» педагогів, необхідність усвідомлення само актуалізації, як особливих вольових зусиль педагога, їх систематичності для саморозвитку, удосконалення, професійного зростання |
Важливою умовою успішної інтеграції людини в суспільство є розвиток внутрішньо та зовнішньо узгодженої системи соціально-психологічних засобів організації власного життя, тобто стилю життя. Одним з механізмів переплавляння індивідуальних якостей на інтегровану систему саморегуляції особистості є процес її самоактуалізації. |