Сучасний освітній процес , впровадження нових програм вимагають від педагога нового підходу до своєї діяльності , впровадження новітніх технологій, методів , форм розвитку, виховання і навчання дитини-дошкільника. Дошкільний навчальний заклад в сучасному світі - це місце, де дитина отримує досвід широкої емоційно – практичної взаємодії з дорослим й однолітками у найбільш важливих для її розвитку сферах життя. Всі зусилля спрямовуютьтся на забезпечення відповідних умов для становлення життєво компетентної, самосвідомо творчої особистості. |
Удосконалення методичної майстерності – це передусім самоосвіта, особисті ваші зусилля,спрямовані на підвищення власної культури праці і в першу чергу культури мислення. |
Життя в умовах, що постійно змінюється, потребує від фахівця вміння регулярно розв’язувати нові, нестандартні проблеми. Ознакою часу є інноваційні технології. Вони показують прогрес суспільства. І наскільки компетентним в них буде педагог, настільки професійно зростаючим його можна назвати. |
У своїй статті вихователь звертає увагу на самоактуалізацію не лише педагога, а й вихованця дошкільного закладу, який самостійно, у процесі активного життя, з ситуації вільного вибору власних дій має всього навчитися. |
У статті автор розмежовує поняття, що відображають сутність інноваційної діяльності в дошкільному навчальному закладі, окреслює напрямки роботи. |
Розвиток особистості педагога нерозривно пов’язаний з його прагненням до самостійного поповнення своїх знань. Сьогодні самоосвіта – одна з важливих форм системи безперервного підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладів. |
Педагогічні інновації, як і будь-які інші нововведення, породжують проблеми, пов'язані з необхідністю поєднання інноваційних програм з державними програмами виховання і навчання. Вони потребують принципово нових методичних розробок, нової якості педагогічного новаторства. |
У статті розглядається досвід використання інноваційних технологій в навчально-виховній роботі вихователів ДНЗ з дітьми, які пропонують по-новому розкривати потенційні можливості дітей, сприяють не лише активному творчому розвитку дитини, а й дають стимул до нестандартного мислення, формують уяву, фантазію тощо, спонукають вихователя до самоактуалізації, саморозвитку, креативності. |
Стаття містить мету, напрямки, принципи та індивідуальні форми методичної роботи самоактуалізації педагогів як запоруки їх успішної професійної діяльності відповідно до сучасних вимог освіти і суспільства. |
У статті розглядаються особливості самоактуалізації педагогів-дошкільників та її значення для максимально ефективної професійної діяльності вихователів. |