У статті аналізується питання виховного потенціалу уроку як фактора формування ціннісних орієнтацій школяра для ви¬ховання здорової, відкритої для інновацій і водночас високодуховної, моральної особистості, що забезпечить дитині право на самобутність, унікальність, індивідуальність, розширить уявлення про себе як особу. |
В роботі йдеться про створення на сучасному уроці виховного простору, всі складові якого: і зміст, і методи і засоби навчання, мають бути спрямовані на навчання молодших школярів принципам життя. |
Виховання в процесі навчання - це не стихійний процес, а свідомо здійснювана діяльність вчителем, майстром спрямована на розумове, моральне, трудове, естетичне і фізичне виховання, на духовний розвиток особистості. |
У статті з’ясовано значення виховного потенціалу на уроках української мови і літератури, запропоновано мовний матеріал, що сприяє вихованню особистості, проаналізовано твори з української літератури, що впливають на формування національно свідомого громадянина України. |
В статті розкривається виховний потенціал уроку, принципи, вимоги виховання та шляхи його реалізації в умовах сільського освітнього простору. Дана стаття розрахована на широке коло зацікавлених читачів. |
В статті розглянуто та проаналізовано прийоми і методи, які використовував В. О. Сухомлинський для організації естетичного виховання учнів під час своєї роботи в Павлиській школі. |
У статті розкрита суть уроку як сфери шкільного виховання, з’ясовуються чинники виховного потенціалу уроку. |
Подано погляд автора на виховний потенціал уроку світової літератури, шляхи формування у школярів моральних якостей засобами художнього слова. Висвітлено конкретні рекомендації щодо шляхів формування читацьких інтересів та життєвої позиції учнів.. |
Виховні функції навчання: єдність морального, естетичного, трудового виховання, формування світогляду, ініціативи, відповідальності, сумлінності, працелюбності, вироблення звички до систематичної праці, дисципліни набувають нового змістового наповнення при впровадженні нової моделі навчання – уроку – тріади. |
Більшу частину свого часу дитина проводить у навчальному закладі. У сучасній школі навчальна діяльність учителя і учня значною мірою зосереджується на уроці, під час якого переважно і відбувається шкільне виховання. Отже, в даній статті мною було зроблено спробу проаналізувати значення та способи реалізації виховної роботи учителя на уроках. |