19:39 НАКАЗ.Про організацію діловодства у загальноосвітному навчальному закладі | |||
Відповідно до п. 1.5 Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28 серпня 2013 року № 1239, відповідальність за організацію діловодства, зміст, якість підготовки та оформлення документів в загальноосвітніх навчальних закладах несуть їх керівники. Разом з тим, керуючись п. 1.6 згаданої інструкції, для організації діловодства у навчальному закладі його керівник може призначати відповідальну особу (осіб). Це може бути, наприклад, один із заступників директора, секретар-друкарка, чи інший працівник. Важливо, щоб ця людина була здатною забезпечити якісне ведення діловодства Спеціально призначена особа, відповідно до покладених на неї завдань: · здійснює реєстрацію та веде облік документів; · організовує документообіг, формування справ, їх зберігання; · здійснює поточний контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів в установі; · забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу; · узагальнює інформацію про документообіг, що необхідна для прийняття управлінських рішень; · організовує збереження документаційного фонду та користування ним тощо. Не забудьте відмінити діючий до цього в навчальному закладі аналогічний наказ, виданий відповідно Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-III ступенів (наказ МОН від 23.06.2000 р. № 240)!
Приклад наказу про організацію діловодства у загальноосвітньому навчальному закладі Назва загальноосвітнього навчального закладу НАКАЗ
Про організацію діловодства у загальноосвітному навчальному закладі Відповідно до Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28 серпня 2013 року № 1239 (далі — Інструкція), з метою організації діловодства, якісної підготовки та оформлення документів НАКАЗУЮ: 1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ по школі від 00.00.20__ № __ «Про ділову документацію». 2. Працівникам школи вести ділову документацію відповідно до встановлених Інструкцією вимог щодо організації роботи з документами. 3. Призначити ___________________, заступника директора з навчально-виховної роботи, відповідальною за організацію діловодства. 4. Відповідальній за організацію діловодства _____________________: 4.1. Здійснювати реєстрацію та вести облік документів. 4.2. Організовувати документообіг, формування справ, їх зберігання. 4.3. Здійснювати поточний контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів у загальноосвітньому навчальному закладі. 4.4. Забезпечувати дотримання єдиних вимог до підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу. 4.5. Узагальнювати інформацію про документообіг, необхідну для прийняття управлінських рішень. 4.6. Організовувати збереження документаційного фонду та користування ним. 4.7. Ознайомлювати прийнятих на роботу працівників з вимогами Інструкції. 5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Директор (підпис) (ініціали,, прізвище) З наказом ознайомлені: (підпис) (ініціали, прізвище) (дата ознайомлення) … … ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТУ http://kuncevo.ucoz.ru
| |||
|
Всього коментарів: 0 | |