23:24
НАКАЗ.Про організацію виконання рішень педради

НАКАЗ

від __ вересня 20__ року

__

 

Про організацію виконання рішень педради № __ від ______20__ р.

Протягом 20__/20__ навчального року педагогічний колектив школи продовжував працювати над вирішенням дидактичної проблеми «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на основі вчительської пси­ходіагностики». Вивчалися й розглядалися на педагогічних радах такі аспекти шкільної проблеми: врахування рівня розвитку пам’яті та уваги школяра при здійсненні індивідуального підходу в навчально-виховному процесі; стан правовиховної роботи в школі.

Як і в минулому навчальному році найрезультативнішою з колективних форм роботи була діяльність психолого-педагогічного семінару (керівник — заступник директора з навчальної роботи _______). Його робота була спрямована на розгляд теоретичного матеріалу з питань вчительської психодіагностики, розробку пам’яток для підготовки уроку з врахуванням результатів діагностування учнів, розробку та захист моделей уроків та позакласних заходів.

З метою обміну досвідом щодо практичного вирішення шкільної дидактичної проблеми вчителями школи _________ проводився ряд відкритих уроків та виховних заходів.

Ефективними в плані організації роботи педагогічного колективу над дидактичною та виховною проблемами виявилися педагогічні ради з нетрадиційною формою їх проведення, в тому числі у вигляді семінару-практикуму.

Як позитивний результат у минулорічній методичній роботі слід відмітити залучення учнів та їх батьків до розв’язання шкільної дидактичної проблеми. Конкретні питання вчительської психодіагностики обговорювались на загальношкільних батьківських зборах та сторінках шкільної газети «Наші діти». З цією ж метою була проведена і «Година спілкування» (загальношкільний захід для дітей та батьків школи), яку організувала класний керівник __ класу ________. Із результатами проведених діагностувань класні керівники ознайомлювали батьків на засіданнях класних зборів.

Для учнів 5-11 класів зусиллями практичного психолога ________, класних керівників та за допомогою педагога-організатора були організовані заняття психологічного семінару.

Протягом навчального року ефективно працювали ШМО вчителів: керівники — _____________.

Детально вивчався стан викладання та рівень знань учнів із тих предметів, що викладаються вчителями, які протягом навчального року атестувалися: __________. Під час підготовки матеріалів до атестації педагогічних кадрів адміністрацією школи спільно з членами атестаційної комісії відвідувалися уроки та позакласні заходи, які проводились цими вчителями. Про свою роботу над реалізацією шкільної та власної проблем кожен із них прозвітувався на педагогічній раді. Видано накази про стан викладання вище згаданих предметів.

Учителями ________ проведено предметні тижні.

На базі школи були проведені: районний семінар директорів шкіл, засідання районних методичних об’єднань вчителів англійської мови та музики, районний семінар бібліотекарів. З творчими звітами про свою роботу виступили директор школи _______, вчителі _________.

Оглядовий поурочний контроль свідчить про те, що більшістю вчителів вдало й результативно використовуються на уроках рекомендації шкільних  педагогічних рад

У результаті такої спільної діяльності учасників навчально-виховного процесу зросла порівняно з останніми п’ятьма роками успішність школярів, яка становить __%. __ учнів стали призерами районних та обласних предметних олімпіад.

Вивчення рівня знань і стану викладання окремих предметів, поряд із без­перечними успіхами, виявило ряд невикористаних резервів. Так, учитель музики _______ не в повній мірі використовує свій творчий потенціал, зокрема, щодо роботи з талановитими учнями. Незадовільно ведуться курси за вибором. Недостатньо бібліотекарем _______, учителями-словесниками ________ здійснюється в школі  пропаганда художньої книги. Учні та вчителі школи несвоєчасно інформуються про надходження в бібліотеку художньої літератури. Огляди періодичної преси проводяться епізодично. Потребує вдосконалення робота бібліотекаря по впорядкуванню довідково-бібліографічного апарату, каталогів, картотек. Учителю англійської мови _________ слід постійно вести роботу зі здібними до засвоєння іноземної мови учнями з метою підготовки їх до участі в районних предметних олімпіадах. Учителю _______ необхідно займатися самоосвітою, розширювати свою ерудицію та кругозір, поліпшувати культуру мовлення. Керівником гуртка _______ не проведено традиційного щорічного творчого звіту.

Керуючись рішеннями педагогічної ради № __ від ____ 20__ року, враховуючи сучасні вимоги до навчально-виховного процесу як до особистісно орієнтованого, спрямованого на вироблення в дитині навичок самостійного навчання, з метою ліквідації формалізму при підготовці учнів до предметних олімпіад, ор­ганізації роботи предметних гуртків

НАКАЗУЮ:

  1. Педагогічному колективові:
    1. Продовжити працювати над вирішенням дидактичної проблеми «Підвищення результативності навчально-виховного процесу на основі психодіагностики».
    2. Ширше використовувати в навчально-виховній роботі особистісно зорієнтовані методи навчання. У кожній дитині бачити особистість, її здібності. На основі цих здібностей формувати самодостатню особистість.
    3. Виробляти в дітей уміння самостійно вчитися.
    4. Поліпшити у поточному навчальному році роботу з обдарованими дітьми, покінчити з формалізмом при підготовці учнів до предметних олімпіад, ор­ганізувати на протязі навчального року звіти предметних гуртків.
  2. Керівникам гуртків до ____ 20__ року подати пропозиції про форми проведення творчих звітів гуртківців.
  3. Практичному психологу _____ спільно з класними керівниками, педагогами проводити систематичну корекційну роботу з дітьми. До ____ 20__ року оформити картки-профілі й рекомендації щодо проведення навчально-виховного процесу в кожному класі і з кожним школярем, зокрема.
  4. Учителю ________ до початку ____ навчального року поновити матеріально-технічну базу з профільного навчання.
  5. Заступникові директора школи з виховної роботи ________:
    1. До ____ 20__ року розробити комплекс заходів щодо виконання обласної та районної програм профілактики злочинності серед учнівської молоді на ___-___ pp.
    2. Організувати до кінця І семестру поточного навчального року фонд матеріального стимулювання кращих учнів, переможців предметних олімпіад.
    3. Спільно з педагогом-організатором _____, вчителем музики _____, вчителям-словесникам _______ до ____20__ року підготувати й провести урочистості до __-річчя школи
  6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою

 

 

Директор школи ________

 

 

ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТУ http://kuncevo.ucoz.ru

Категорія: Написання наказів | Переглядів: 4689 | Додав: AllaM | Теги: НАКАЗ.Про організацію виконання ріш | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]