23:24 НАКАЗ.Про організацію виконання рішень педради | |||
НАКАЗ
Про організацію виконання рішень педради № __ від ______20__ р.Протягом 20__/20__ навчального року педагогічний колектив школи продовжував працювати над вирішенням дидактичної проблеми «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на основі вчительської психодіагностики». Вивчалися й розглядалися на педагогічних радах такі аспекти шкільної проблеми: врахування рівня розвитку пам’яті та уваги школяра при здійсненні індивідуального підходу в навчально-виховному процесі; стан правовиховної роботи в школі. Як і в минулому навчальному році найрезультативнішою з колективних форм роботи була діяльність психолого-педагогічного семінару (керівник — заступник директора з навчальної роботи _______). Його робота була спрямована на розгляд теоретичного матеріалу з питань вчительської психодіагностики, розробку пам’яток для підготовки уроку з врахуванням результатів діагностування учнів, розробку та захист моделей уроків та позакласних заходів. З метою обміну досвідом щодо практичного вирішення шкільної дидактичної проблеми вчителями школи _________ проводився ряд відкритих уроків та виховних заходів. Ефективними в плані організації роботи педагогічного колективу над дидактичною та виховною проблемами виявилися педагогічні ради з нетрадиційною формою їх проведення, в тому числі у вигляді семінару-практикуму. Як позитивний результат у минулорічній методичній роботі слід відмітити залучення учнів та їх батьків до розв’язання шкільної дидактичної проблеми. Конкретні питання вчительської психодіагностики обговорювались на загальношкільних батьківських зборах та сторінках шкільної газети «Наші діти». З цією ж метою була проведена і «Година спілкування» (загальношкільний захід для дітей та батьків школи), яку організувала класний керівник __ класу ________. Із результатами проведених діагностувань класні керівники ознайомлювали батьків на засіданнях класних зборів. Для учнів 5-11 класів зусиллями практичного психолога ________, класних керівників та за допомогою педагога-організатора були організовані заняття психологічного семінару. Протягом навчального року ефективно працювали ШМО вчителів: керівники — _____________. Детально вивчався стан викладання та рівень знань учнів із тих предметів, що викладаються вчителями, які протягом навчального року атестувалися: __________. Під час підготовки матеріалів до атестації педагогічних кадрів адміністрацією школи спільно з членами атестаційної комісії відвідувалися уроки та позакласні заходи, які проводились цими вчителями. Про свою роботу над реалізацією шкільної та власної проблем кожен із них прозвітувався на педагогічній раді. Видано накази про стан викладання вище згаданих предметів. Учителями ________ проведено предметні тижні. На базі школи були проведені: районний семінар директорів шкіл, засідання районних методичних об’єднань вчителів англійської мови та музики, районний семінар бібліотекарів. З творчими звітами про свою роботу виступили директор школи _______, вчителі _________. Оглядовий поурочний контроль свідчить про те, що більшістю вчителів вдало й результативно використовуються на уроках рекомендації шкільних педагогічних рад У результаті такої спільної діяльності учасників навчально-виховного процесу зросла порівняно з останніми п’ятьма роками успішність школярів, яка становить __%. __ учнів стали призерами районних та обласних предметних олімпіад. Вивчення рівня знань і стану викладання окремих предметів, поряд із безперечними успіхами, виявило ряд невикористаних резервів. Так, учитель музики _______ не в повній мірі використовує свій творчий потенціал, зокрема, щодо роботи з талановитими учнями. Незадовільно ведуться курси за вибором. Недостатньо бібліотекарем _______, учителями-словесниками ________ здійснюється в школі пропаганда художньої книги. Учні та вчителі школи несвоєчасно інформуються про надходження в бібліотеку художньої літератури. Огляди періодичної преси проводяться епізодично. Потребує вдосконалення робота бібліотекаря по впорядкуванню довідково-бібліографічного апарату, каталогів, картотек. Учителю англійської мови _________ слід постійно вести роботу зі здібними до засвоєння іноземної мови учнями з метою підготовки їх до участі в районних предметних олімпіадах. Учителю _______ необхідно займатися самоосвітою, розширювати свою ерудицію та кругозір, поліпшувати культуру мовлення. Керівником гуртка _______ не проведено традиційного щорічного творчого звіту. Керуючись рішеннями педагогічної ради № __ від ____ 20__ року, враховуючи сучасні вимоги до навчально-виховного процесу як до особистісно орієнтованого, спрямованого на вироблення в дитині навичок самостійного навчання, з метою ліквідації формалізму при підготовці учнів до предметних олімпіад, організації роботи предметних гуртків НАКАЗУЮ:
Директор школи ________
ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТУ http://kuncevo.ucoz.ru | |||
|
Всього коментарів: 0 | |