23:52 НАКАЗ.Про стан роботи педагогічного колективу щодо запобігання неуспішності школярів | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НАКАЗ
Про стан роботи педагогічного колективу щодо запобігання неуспішності школярів Протягом І семестру _____ навчального року педагогічний колектив школи працював над вирішенням дидактичної проблеми запобігання неуспішності дітей. З цією метою у жовтні місяці було проведено засідання психолого-педагогічного семінару «Як запобігти низькій успішності учнів?». Психологом школи _______ було проведено психодіагностику низької успішності дітей у навчанні, визначено рівні розумового розвитку, типи темпераменту, рівні розвитку концентрації уваги та короткочасної пам’яті, проведено діагностування індивідуальних показників навчальної мотивації. Вивчаючи стан роботи педколективу щодо попередження неуспішності дітей на основі вчительської психодіагностики, адміністрацією школи були відвідані ряд уроків та виховних заходів, проведені співбесіди з учителями та класними керівниками. При цьому було встановлено, що практично всі педагоги вживають певних заходів щодо запобігання неуспішності. Зокрема: – звертається увага на формування позитивної мотивації до навчання, обов’язкове оцінювання роботи учня (вчителі ______); – використовується різнорівневий дидактичний матеріал (вчителі ______); – формуються навички самостійної роботи з підручником, науковою літературою (вчителі ______); – систематично проводиться закріплення вивченого матеріалу на уроці (вчителі ______); – здійснюється чіткий контроль за виконанням домашнього завдання (вчителі ______); – використовуються ігрові моменти (вчителі ______); – застосовуються інноваційні технології навчання (вчителі ______). Класними керівниками проводиться індивідуальна робота з учнями, потенціальні можливості яких не відповідають рівню навчальних досягнень, налагоджена тісна співпраця з даного питання з їх батьками (проводилися батьківські збори, індивідуальні співбесіди з батьками, діти яких знизили успішність з певного предмета і т.д.). Однак, аналіз результатів навчальних досягнень за І семестр у порівнянні з попереднім навчальним роком, свідчить, що позитивних зрушень в плані підвищення успішності не відбулося. Результати навчальних досягнень за І семестр
Аналіз середнього балу навчальних досягнень по кожному класу
Середній рівень успішності в цілому по школі у порівнянні з минулим навчальним роком знизився на 0,4 бали. До того ж, спостерігається тенденція до зниження успішності у старших класах. Особливу увагу варто звернути на учнів 6 та 7 класів, де середній рівень успішності в порівнянні з минулим роком знизився найбільше (відповідно на 1,2 та 0,8 бали) Серед основних причин такої ситуації, перш за все, варто відмітити непоодинокі випадки невиконання окремими учнями вимог, що висуваються до них у навчальному процесі. У багатьох випадках це просто лінощі, небажання вчитися, відсутність інтересу та мотивації до шкільного навчання. Крім того, можна помітити, що складні випадки низької успішності учнів здебільшого трапляються там, де батьки не переймаються їх розвитком та вихованням, байдужі до долі дитини. У поточному навчальному році учні школи брали участь у __ із __ районних предметних олімпіад. Переможцями стали лише __ учасників. Виходячи з цього, НАКАЗУЮ:
Директор школи __________ ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТУ http://kuncevo.ucoz.ru | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |