Світ постійно змінюється, набуває нової якості; реформи відбуваються у всіх сферах життя українського суспільства, у тому числі в освіті. Зміна теоретико-методологічних засад виховання вимагає сучасних підходів до організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. |
Даний матеріал містить роздуми і практичні поради щодо виховання духовності у школярів на уроках математики |
Матеріали статті аргументують значення уроків біології у формуванні гуманного, екологічно грамотного ставлення до оточуючого середовища на основі використання різноманітних словесних методів виховання |
Освіта. Навчання. Виховання... Три головні частини педагогічного процесу. Тому на сучасному етапі вихідною ідеєю побудови навчання в школі є уявлення про єдність навчання, виховання та розвитку учня. Отже, основною функцією будь-якого уроку, незалежно від його належності, є формування й розвиток особистості школяра на основі розвивального та виховного навчання. |
Високодуховне середовище – необхідна умова функціонування гуманістичного суспільства. Основна форма організації навчально-виховної діяльності молоді –урок, який повинен забезпечувати не лише оволодіння учнями програмовим обсягом знань, а й формувати вміння бути гуманним. |
У статті розкриваються можливості навчального предмету «Природознавство» для екологічного виховання молодших школярів та пропонуються шляхи розв’язання даної проблеми за допомогою уроків спілкування з природою. |
У статті розглянуто питання формування в учнів молодших класів ціннісних ставлень до держави і рідного краю та організацію класно – урочної діяльності для формування цінностей у школярів. Стаття знайомить з різними видами роботи на уроці з досвіду вчителя. |
На сучасному етапі метою виховання є становлення громадянина України, готового самовіддано розбудовувати демократичну державу, бути конкурентоспроможним, успішно самореалізовуватися в соціумі . У кожному навчальному закладі має бути побудована цілісна навчально-виховна система, в основі якої - урок. |
В даній статті відображаються едукаційні аспекти реалізації в початковій школі виховного потенціалу уроку. Урок розглядається з позицій формування ціннісних орієнтацій школярів. |
У статті розглядається важливість сучасного уроку для виховання підростаючого покоління. Пройшовши випробування протягом кількох століть, маючи свої традиції і ритуали, урок і сьогодні не втрачає своєї унікальності й неповторності, залишаючись основною дидактичною формою виховання і навчання, поєднуючи індивідуальну та фронтальну навчально-пізнавальну діяльність учнів одного віку обох статей з приблизно однаковим рівнем інтелектуального розвитку. |