Оскільки основною ідеєю сучасного уроку є єдність навчання, виховання та розвитку учня, дана стаття покликана розкрити виховний потенціал уроків математики . Вказати шляхи його реалізації. В статті підібрані задачі економічного, екологічного та валеологічного змісту, які можуть використовуватися на уроках математики в 5-8 класах |
Учитель математики має не тільки навчати учнів, а й виховувати їх. На уроках математики є можливості виховувати в учнів культуру мовлення, культуру мислення, естетичні почуття, культуру поведінки тощо. Реалізація даних завдань з власного досвіду представлена в даній статті. |
У даній статті розкривається проблема виховного потенціалу уроку в контексті функціонування класно-урочної системи в початковій школі |
У статті розкрито поняття виховного потенціалу природи. Тут також розповідається про гуманістичне виховання учнів засобами природи. Стаття розкриває зміст поняття «художнє пізнання природи» на прикладі предметів гуманітарного циклу. |