В роботі розглядаються такі форми і методи навчання на уроках математики, які сприяють вихованню в учнів кращих моральних якостей – товариськості, патріотизму, наполегливості, поваги до ближнього тощо. |
У статті розкрито важливість навчання молодших школярів ціннісного ставлення до природи. Про тісні взаємозв’язки всіх форм і видів навчальної роботи покликаних формуванню екологічної культури. |
Урок в 45 хвилин – давно застаріла формула. Виконуючи нові Державні стандарти, виховуючи компетентного випускника навчального закладу, не можна залишатись у ХХ столітті. Своє бачення сучасного уроку, як уроку тріади 3 по 30 хвилин , пропонує школа життєтворчості – експериментальний заклад всеукраїнського рівня. |
У статті висвітлюються основні аспекти виховного потенціалу уроку як основи формування всебічно розвиненої особистості молодшого школяра. |
В даній статті розглянуто, яку роль відіграє урок у вихованні підростаючого покоління. Зокрема, вказано на основні методи та прийоми, що допомагають в реалізації виховного потенціалу уроку (гра, похвала, практична робота дослідницького характеру, самоосвіта учнів). |
Найважливішим видом життєдіяльності учнів є навчально – пізнавальна діяльність, яка реалізується в таких основних напрямках: урочні форми навчання; масові позаурочні види, в яких беруть участь всі або більшість школярів; спеціальні групові форми позакласної роботи; індивідуальна позаурочна робота з обдарованими учнями; позашкільна навчально – пізнавальна діяльність. |
У статті аналізується виховний потенціал кожного уроку як джерела формування ціннісних орієнтацій учнів. Адже кожний урок повинен мати унікальні можливості впливати на становлення багатьох якостей особис-тості учня та формування ціннісного ставлення до соціального і природного довкілля. Використовуючи зміст навчального матеріалу, вчитель української мови та літератури може закласти й розвити основи для формування всіх моральних якостей, що стануть поглиблюватися в школяра у його спілкуванні з навколишнім світом. |
Завдяки класно-урочній системі сучасної школи, життя учня розділене на 45-хвилинні частинки засвоєння досвіду минулих поколінь. Паралельно з навчанням здійснюється і виховний процес. Невеличкі ліричні відступи типу позакласних заходів в позаурочний час не так активно впливають на формування ціннісних орієнтацій майбутньої людини, як постійна планомірна виховна робота вчителя-початківця під час проведення уроків. |
В даній статті розглядається питання використання на уроках біології елементів ефективних технологій навчання життєвим навичкам - проектної, ігрової, тренінгової технологій, які спрямовані на розвиток творчого мислення, комунікативної, психологічної компетентності учнівської молоді. |
Дана стаття присвячена темі «Виховний потенціал уроку та шляхи його реалізації». Виховний потенціал будь-якого уроку може бути високим, якщо виховання здійснюється завдяки комплексним діям: стилю виховного спілкування, дидактичній структурі уроку, методичним прийомам. |